loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 55 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/672

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که عکس های مسابقات را برای دانلود قرار داده است.







پروموی ابتدای شوء:
در ابتدای شوء موزیک تریپل اچ زده شد و او در حالی که اثری از مصدومیت کتف آن دیده نمیشد، وارد رینگ شد! هانتر درباره وضعیت کمپانی و دوستی در این بیزینس صحبت کرد و گفت: من دوستانی مثل شان مایکلز، شاون والتمن و کیون نش دارم و با توجه به اتفاقاتی که در این ماه های اخیر افتاد، انتظار ندارم که یکی از بهترین دوستانم به من آسیب برساند و تنها تصمیمی که میتوانم درباره این موضوع بگیرم، آن است که دیگر کوین نش را کنار بگذارم! هانتر از نش خواست که به رینگ بیاید تا او ضربه ای به باسن وی بزند اما جان لورینایتیس وارد آرنا شد و گفت: صحبت هایی شده که نش اینجاست و یا در خانه اش است اما من دقیق اطلاع ندارم! تریپل اچ گفت: خفه شو و به رینگ نیا چرا که سرانجام خوبی نخواهد داشت! لورینایتیس به کنار طناب ها رسید و گفت: این رفتار برای کمپانی خجالت آور است که ترپیل اچ گفت: با نش قرارداد ببندید و یا او را در خانه اش دستگیر کنید تا کمپانی بیشتر، آبرویش نرود! تریپل اچ از رینگ خارج شد و لورینایتیس هم همراه وی رفت و با هم در حال صحبت کردن بودند که ناگهان کوین نش از پشت با یک پتک به تریپل اچ حمله کرد و وی را سرنگون کرد. در همین حین ماموران امنیتی و پزشکان آمدند و نش آن قسمت را ترک کرد!

اتفاقات بک استیج:
پس از بازگشت از پیام های بازرگانی، نش دیده شد که در حال قدم زدن در استیج بود و در طرفی دیگر تریپل اچ را برای انتقال به بیمارستان آماده می کردند. در ادامه نش برانکاردی که تریپل اچ روی آن بود را متوقف کرد و پس از بلند کردن وی و بستن دست های وی، ضربه ای محکم با پتک به صورت او وارد کرد که با آمدن ماموران امنیتی، کوین نش فرار کرد و تریپل اچ را نیز با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند!

مسابقه اول: تگ تیم مچ .............................................. برنده مسابقه:
رندی اورتن و شیموس
اورتن یک RKO به کریسچن و شیموس سلتیک کراس را روی رودز اجرا کرد تا فیس ها برنده بازی شوند.

بک استیج با جان لورینایتیس:
در بک استیج لورینایتیس در حال صحبت کردن با تلفن همراه خود با استفانی مکمن است! لورینایتیس، وضعیت تریپل اچ را خوب اعلام کرد و دیوید اوتانگا که در سمتی دیگر نشسته بود، گفت که استفانی فقط ناراحت است! در ادامه جان سینا به لاکر روم آمد و از لورینایتیس خواست که اسعفا بدهد اما جنرال منجر راء و دستیار وینس مکمن گفت که برای او، امشب یک تگ تیم مچ در نظر گرفته است و امشب با یک نفر دیگر که من انتخاب خواهم کرد مقابل دمیز و آرتروث مسابقه خواهی داد!

مسابقه دوم: سانتینو مارلا در مقابل دالف زیگلر ..................... برنده مسابقه:
دالف زیگلر
مارلا در حال زدن کبرا بود که جک سواگر حواس او را پرت کرد و مارلا زیگ زاگ را از زیگلر دریافت کرد!
» پس از پایان بازی هیل ها به مارلا حمله کردند که میسون رایان وارد آرنا شد و رینگ را پاک سازی کرد!

پروموی آلبرتو دلریو:
ریکاردو رودریگز، دلریو را معرفی کرد و قهرمان کمربند WWE وارد رینگ شد. وی گفت: با برد دیشب من در مقابل جان سینا، کار وی تمام شد و دیگر کسی من را نمی تواند ببرد و این بدین معناست که من برای مدت زیادی قهرمان کمربند خواهم بود! در اینجا موزیک سی ام پانک زده شد و وی به رینگ آمد. پانک گفت: من تو را چندین بار بردم که یکی از آنها چند هفته پیش در راء بود! من هیچ وقت ریمچ بازی خود را نخواستم اما حالا میخواهم تو، مرد شکست ناپذیر با تایتل خود در مقابل من بازی کنی! دلریو گفت: تو دیشب بازی خود را باختی و بازنده ها لیاقت داشتن تایتل شات را ندارند. در ادامه لورینایتیس وارد آرنا شد و گفت: هر دو خوب کار میکنید و میتوان یک مسابقه بین شما دو نفر در سوروایور سریز تعیین کرد. اما پانک باید یک کاری انجام دهد و از من عذرخواهی کند و احترام بگذارد! پانک گفت: احترام گرفتنی است نه دادنی و تو باید کاری میکردی که به تو احترام بگذارم که لورینایتیس گفت که غرورت را کنار بگذار و احترام بگذار که پانک از گفتن این جمله خودداری میکرد که در نهایت گفت: من هر هفته به تو احترام میگذارم تا چهره نورانیت را هر هفته ببینم! پانک و لورینایتیس کمی با هم بحث کردند و در نهایت پانک برای زدن GTS ناگهانی خود روی دلریو رفت که رودریگز دخالت کرد و دلریو فرار کرد و در پایان این رودریگز بود که جی تی اس را از پانک دریافت کرد.

مسابقه سوم: ناتالیا در مقابل آلیشا فاکس ........................... برنده مسابقه:
آلیشا فاکس
فاکس یک بوت به ناتالیا زد و در ادامه با انجام رول آپ برنده بازی شد.
» پس از پایان بازی بث فینیکس و ناتالیا قصد حمله به فاکس را داشتند که وی از رینگ فرار کرد.

مسابقه چهارم: جان موریسون در مقابل وید برت ..................... برنده مسابقه:
وید برت
برت موفق شد که اسپلش موریسون را دفع کند و با اجرای ویستلند برنده بازی شو.

پروموی مایکل کول:
در ادامه شوء مایکل کول اعلام کرد که ضربه بدی به گردن تریپل اچ وارد شده و ممکن است که گردن وی شکسته باشد! سپس کول پشت میکروفون گفت: از اینکه جیم راس در توئیتر شایعه هایی را پخش میکند، ناراحت هستم و او نباید آن عکس های تحقیر آمیز را منتشر کند! در ادامه کول گفت: میخواهم همه چیز را تمام کنم و راس را به یک بازی در هفته بعد در آتلانتا دعوت میکنم که قوانین آن را بعدا اعلام میکنم اما اگر او من را ببرد، جای مرا در میز گزارشگری خواهد گرفت در غیر این صورت، او باید رسما از کمپانی برود.

اتفاقات قبل از بازی مین اونت:
در بک استیج زک رایدر در حال مصاحبه کردن با جاش میتوز بود و گفت که امشب پارتنر جان سینا در بازی مقابل تروث و میز خواهد بود که در همین لحظه تروث و میز به او حمله کردند و میز یک بیگ بوت به رایدر زد و آن دو به سمت رینگ رفتند. در آرنا تم سانگ آوسوم تروث پخش نشد و گفت: تریپل اچ قصد داشت جلوی این همهمه را بگیرد اما حالا کارش به بیمارستان کشیده است! تروث نیز اعلام کرد که هر بلائی سر هانتر بیاید، حقش است و در ادامه میز گفت: ما دیشب جلوی این توطئه را گرفتیم و کاری که دیشب کردیم، تنها شروع کار بود! سینا نیز نمیتواند از آن در امان بماند!

مین اونت
مسابقه پنجم: جان سینا در مقابل دمیز و آرتروث ..................... برنده مسابقه:
جان سینا
سینا آماده زدن AA به میز بود که تروث با بطری آب ضربه ای به سر وی وارد کرد و بازی DQ شد.
» پس از تصمیم داور، میز و تروث هر دو فینیشرهای خود روی سینا اجرا کردند. در ادامه آنها یک صندلی به رینگ آوردند اما جان لورینایتیس وارد آرنا شد و جلوی آنها را گرفت! لورینایتیس اعلام کرد که میز و تروث به وی بی احترامی کردند و همین حالا باید رینگ را ترک کنند. میز و تروث با تعجب، به سمت استیج حرکت کردند و لورینایتیس اعلام کرد که این فرصت را در اختیار سینا قرار میدهد که پارتنر خودش را در یک تگ تیم مچ در سوروایور سریز در مقابل دمیز و آرتروث انتخاب کند!! سینا گفت: چه کسی را انتخاب کنم؟! هواداران به شدت د راک را تشویق میکنند!! سینا گفت: اگر قرار باشد که من بتوانم میز و تروث را ببرم، باید پارتنر من کسی باشد که Bring It باشد!! هواداران مجددا راک را تشویق میکنند و سینا نیز راک را پارتنر خود اعلام کرد تا هواداران به وجود بیایند! تروث، آرنا را ترک کرد و میز با نگرانی در استیج ایستاده است! راء این هفته با خوش حالی سینا و تماشاگران آف شد!


منبع : wwebest

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 815
  • بازدید ماه : 2,246
  • بازدید سال : 7,822
  • بازدید کلی : 676,414