loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 119 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/686

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که عکس های مسابقات را برای دانلود قرار داده است.








پروموی ابتدای شوء:
در ابتدای شوء، د راک در اسکرین آرنا نمایش داده میشود و تماشاگران شروع به سر دادن شعار راکی، راکی میکنند! راک صحبت های خود را شروع کرد و گفت: سینا از ته قلبش از من پرسیده بود که با هم تگ تیم بشوند ولی جواب من این است: نه لعنتی، نه! چون سینا سال ها به من ضربه زده و حالا نوبت من است که یک سیلی به او بزنم! اما دلایلی همچون تقاضاها و توئیت های بسیار شما، من را به فکر فرو برد و آن، این بود که طرفداران Fruity Pebble سینا و Bring It راک هم عقیده هستند که دمیز و آرتروث آنها را خوار کرده است! بنابراین انتخاب سینا درست است و من با او تگ خواهم شد تا از این تیم ترسو خلاص شویم! راک ادامه داد: من به یک دلیل دیگر نیز به سوروایور سریز خواهم آمد و آن، این است که سینا ببیند که چه طور به باسن این و آن ضربه خواهم زد! در سوروایور سریز سینا شاهد حرکات کوچکی از حرکات من در رسلمنیا خواهد بود و سوروایور سریز هیچ وقت قبلا تکرار نشده و نخواهد شد اگر بگوئید: If ya Smell what the Rock ... Is Cookin!

مسابقه اول: مارک هنری در مقابل سی ام پانک ................... برنده مسابقه:
مارک هنری
پانک در آستانه پیروزی بود که آلبرتو دلریو و ریکاردو رودریگز وارد آرنا شدند و دلریو چیزی داخل گوش رودریگز گفت و ریکاردو نیز به کنار رینگ آمد و یک پانچ به هنری زد تا بازی DQ شود و بدین ترتیب پانک بازنده بازی شود! سپس پانک که عصبانی شده بود، رودریگز را به داخل رینگ پرتاب کرد و هنری نیز یک ورلد استرانگ اسلم به او زد!

پروموی گست هاست راء:
دو مهمان این هفته راء که میس پیگی و کرمیت بودند توسط جاستین رابرتز معرفی و وارد رینگ شدند. در همان ابتدا جک سواگر و ویکی گوئررو در این بخش دخالت کردند که گوئررو گفت: همان موقع که وقت خود را به هیو جکمن اختصاص دادیم، برایمان کافی و بد بود اما حالا باید وقت خود را به چند چارپا بدهیم!! سواگر گفت: خودتان از رینگ بیرون بروید قبل از اینکه شما را نخوردم!!! در ادامه کار به جائی کشید که سانتینو مارلا وارد آرنا شد و گفت: کاری به آنها نداشته باشید چون آنها برای گرم کردن و آماده شدن در بازی امشب خود در رینگ حضور دارند! سواگر دستش را جلوی دهان کرمیت گرفت و گفت: من یک رستلر شگفت انگیز هستم و با وجود دالف زیگلر که امشب در کنارم هست، نگرانی ندارم که مارلا خندید و گفت: زیگلری در کار نیست چون او امشب با رایدر مسابقه دارد!! سواگر دستش را برداشت و به سرعت رینگ را ترک کرد و این قسمت با خندیدن دو گست هاست راء و مارلا به پایان رسید!!

مسابقه دوم: دیواس بتل رویال ....................................... برنده مسابقه:
ایو تورس
در پایان ناتالیا، فاکس و کلی کلی را حذف کرد اما تورس از پشت او را غافل گیر کرد و توانست برنده این جدال شود!
» پس از پایان بازی، ناتالیا قصد حمله به تورس را داشت که فاکس و کلی اجازه ندادند و فینیکس نیز به وضعیت وی رسید!

مسابقه سوم: ایر بوم در مقابل کودی رودز و وید برت .............. برنده مسابقه:
رودز و برت
کودی، بورن را که آماده زدن ایر بورن شده بود را به داخل رینگ پرتاب کرد و برت با زدن ویستلند به بورن برنده بازی شد.
» پس از پایان بازی کریسچن به همراه دو هیل دیگر به ایر بوم حمله کردند اما ورود شیموس باعث فرار همگی شد!

مسابقه چهارم: بیگشو در مقابل آلبرتو دلریو ........................ برنده مسابقه:
بیگشو
دلریو چوک اسلم بیگشو را به DDT تبدیل کرد ولی در ادامه ناگهان ناک اوت پانچ را خورد و بازنده شد.
» پس از پایان بازی، بیگشو رینگ را ترک کرد و سی ام پانک وارد آرنا شد. پانک یک بطری آب را روی سر دلریو خالی کرد و گفت: یک جواب ازت میخواهم و میدانم که جوابت آره است ولی اگر در گفتن آن تاخیر بدهی، آنقدر آناکاندا وایس را میزنم تا بله را جیغ بزنی! پانک، میکروفون را سمت دلریو گرفت و وی گفت: بله ... بله! سپس پانک میخواست به صحبت هایش با تماشاگران ادامه دهد که میکروفونش قطع شد و یک میکروفون دیگر برداشت و به دلریو گفت: در سوروایور سریز، تو را خواهم دید!

مسابقه پنجم: جک سواگر در مقابل سانتینو مارلا .................. برنده مسابقه:
سانتینو مارلا
در اواخر بازی، یکی از گست های دیگر راء، بیکر آمد و نوشابه انرژی زا به مارلا داد و مارلا ابتدا به شکل خفه شدن خودش را نشان داد و هنگامی که سواگر به بالای سر وی آمد، آن نوشابه را به سمت سواگر پرتاب کرد و با رول آپ موفق شد که بازی را ببرد.

مسابقه پنجم: زک رایدر در مقابل دالف زیگلر ....................... برنده مسابقه:
زک رایدر
زیگلر در اجرای زیگ زاگ ناموفق بود و راق رایدر را از زک دریافت کرد و او هم مقل سواگر بازنده این بازی شد!

پروموی مایکل کول:
در ادامه شوء، مایکل کول اعلام کرد که چلنج امشب وی با جیم راس برگزار نخواهد شد چرا که راس دچار مشکل و درد روده شده است و امشب اینجا حضور ندارد! راس باید خودش را برای راء هفته آینده آماده کند و خودش را نشان دهد چرا که همه چیز به وی بستگی دارد. در پایان با بووو شدید تماشاگران، دو گست هاست راء گفتند: هیچ چیز بدتر از گوش کردن به صدای کول نیست!!

مین اونت
مسابقه هفتم: جان سینا در مقابل دمیز ............................ برنده مسابقه:
جان سینا
در نهایت با دخالت یک شخص ماسک دار، سینا اسکال کراشینگ فینالی میز را تبدیل به STF و تپ اوت کردن میز کرد!
» پس از پایان بازی، آن شخص ماسک دار که ماسک فیلم جیغ را به سر خود کشیده بود، به سینا حمله کرد اما سینا بلند شد و AA را به او زد و ماسک آن را برداشت و مشخص شد که آن شخص آرتروث بوده است!! سینا آن ماسک را روی سر خود گذاشت و پس از نشان دادن حرکت یو کنت سی می، بالای طناب ها رفت و شروع به گرفتن جشن با هواداران گرفت! راء این هفته در همین جا آف شد!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 879
  • بازدید ماه : 2,310
  • بازدید سال : 7,886
  • بازدید کلی : 676,478