loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 23 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/730

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که عکس های مسابقات را برای دانلود قرار داده است.










پروموی ابتدای شوء:
پساز پخش صحنه های ابتدایی شوء، اسمکدان لایو این هفته با حضور میک فولی دررینگ آغاز شد. فولی که لباس Santa Claus را بر تن کرده است، صحبت های خودرا با تبریک گفتن کریسمس آغاز کرد و گفت: هنوز 4 هفته دیگر باقی مانده استو تا آن موقع وقت زیادی باقی مانده است! فولی درباره بازی امشب هنری وبرایان صحبت میکند و اعلام میکند که یک بتل رویال و استریت فایت نیز امشببرگزار خواهد شد! حالا مایکل کول با لباسی دیگر وارد رینگ شد و پس از آنبوکرتی نیز با همان لباس فولی وارد آرنا شد. فولی طرز اجرای اسپین ا رونیرا از بوکرتی می پرسد و با او درباره این موضوع صحبت میکند! در اینجاموزیک کودی رودز زده شد و او گفت: بوکر وقت من را که هنوز هم میتوانم یکمسابقه داشته باشم و قهرمان شوم را میگیرد. بوکرتی گفت: نمیخواهم با رودزمبارزه کنم اما میتوانیم مشکلم را با کودی در رینگ حل کنم. رودز کمربندقهرمانیش را بالا گرفت و گفت: بوکرتی هیچ وقت دیگر قهرمان نخواهد شد! فولیبه رودز گفت که به بوکر بی احترامی نکند چرا که او 5 بار قهرمان WCW شدهاست! در نهایت فولی مسابقه ای بین رودز و بوکرتی ثبت کرد که با موافقترودز مواجه شد!

مسابقه اول: مایس لتوئه ا پل مچ .................................. برنده مسابقه:
بری بلا
»در این مسابقه بری و نیکی بلا، تامینا، کاتلین، آلیشا فاکس، ایجی، آکسانا،ناتالیا و روزا مندز شرکت کردند و برنده این مسابقه کسی بود که بتواند شیءکه در بالای رینگ بود را به دست آورد!
در نهایت بری با استفاده از نیکی، از او بالا رفت و موفق شد که آن شیء را بگیرد!
»پس از پایان بازی، میک فولی که قبل از شروع بازی گفته بود، برنده این بازیتایتل شات برای کمربند قهرمانی دیواس خواهد گرفت، زیر حرف خود زد و گفت:بری می تواند از الان تا کریسمس، هر کدام از سوپراستار هایی را کهمیخواهد، ببوسد!!

مسابقه دوم: جاستین گابریل در مقابل جیندر ماهال............... برنده مسابقه:
جاستین گابریل
دراواخر بازی، تد دیبیاسی با لباس و کلاه مخصوص کریسمس وارد آرنا شد و حواسماهال نیز به سمت او پرت شد و در برگشت گابریل پس از زدن یک کیک، 450اسپلش را اجرا کرد و برنده شد.

بک استیج با میک فولی:
فولیدر حال رفتن به جشن بک استیج است. داستی رودز، هورنسواگل و رادی پایپر درآنجا حضور دارند و در ادامه گلداست نیز پس از مدت ها جلوی دوربین آمد!!سپس دیوید اوتانگا به آنجا آمد و گفت: یک پیغام از جان لورینایتیس دارد واو خواسته است که همه این جشن را تمام کنند! پس از آن نیز فولی، اوتانگارا حریف رندی اورتن برای استریت فایت امشب اعلام کرد!!
درقسمتی دیگر، مت استرایکر میخواهد با بوکرتی مصاحبه ای انجام دهد که کودیرودز از پشت آمد و به او حمله کرد و در نهایت با تایتل خود ضربه ای بهبوکر زد! در پایان چند داور به وضعیت بوکر رسیدگی کردند.

مسابقه سوم: تایسون کید در مقابل کوفی کینگستون............ برنده مسابقه:
کوفی کینگستون
» قبل از آغاز بازی، مایکل کول اعلام کرد که مسابقه بوکرتی و کودی رودز کنسل شده است!
در اوایل بازی، کوفی، کلاه و بینی ریندر کول را گرفت و با او درگیری لفظی پیدا کرد. در نهایت با اجرای یک کراس بادی برنده بازی شد.

بک استیج با هورنسواگل:
هورنسواگلدر کنار کاتلین در بک استیج دیده میشوند که کاتلین از هورنسواگل میخواهدکه آرزویی کند که وی کمی بلندتر شود!! در ادامه شیموس و تدی لانگ به اینجمع اضافه شدند و شیموس از لانگ پرسید که برنده بتل رویال امشب چه امتیازیبه دست می آورد که لانگ جوابی ندارد! حالا آکسانا وارد آن قسمت شد و شیموسآن محل را ترک کرد و آکسانا نیز مشغول صحبت های همیشگی با تدی لانگ شد!

مسابقه چهارم: دیوید اوتانگا در مقابل رندی اورتن.................. برنده مسابقه:
رندی اورتن
» نوع این بازی، استریت فایت مچ بود!
دراواخر بازی، وید برت وارد آرنا شد و به اورتن حمله کرد و یک بیگ بوت به اوزد. اوتانگا چند استامپ را به اورتن زد اما در کاور ناموفق بود و در برگشتاورتن خیلی زود با اجرای اسکوپ اسلم و سپس RKO، کار را تمام کرد!

مسابقه پنجم: بتل رویال 20 نفره.................................... برنده مسابقه:
هورنسواگل
»تایسون کید، هیث اسلاتر، پرسی واتسون، یوشی تاتسو، جی تی جی، جیمی و جیاوسو، تیتوس اونیل، تایلر رکس، جانی کورتیس، جیندر ماهال، ازکیل جکسون، تددیبیاسی، کوفی کینگستون، دارن یانگ، کورت هاوکینز، جاستین گابریل، شیموس،هانیکو و هورنسواگل شرکت کنندگان در این بازی بودند.
هورنسواگلکه کل بازی در زیر رینگ بود، پس از اینکه شیموس، اسلاتر را حذف کرد بهرینگ آمد و شیموس از او خواست که خودش، خودش را حذف کند اما هورنسواگل بهشیموس حمله کرد و در ادامه برای بغل کردن او رفت که در یک لحظه وی را هلداد و با حذف شیموس، برنده بازی شد!
» پس از پایان بازی، شیموس به رینگ آمد و دست هورنسواگل را بالا گرفت و رینگ را ترک کرد!

بک استیج با میک فولی:
بلاتوئینر در حال صحبت کردن با ریکاردو رودریگز هستند! در طرفی دیگر داستیرودز و رادی پایپر در حال حرف زدن با یکدیگر بودند که هورنسواگل و شیموسبه سمت آنها و میک فولی رفتند و فولی گفت: هورنسواگل می تواند یک آرزو کندکه شیموس گفت او بتواند حرف بزند!! فولی، هورنسواگل را بغل کرد و سپس ایناستار کوچک کمپانی شروع به حرف زدن کرد!!! نکته جالب این قسمت هیجان بیشاز حد هورنسواگل و سایر کسانی که در آنجا حضور داشتند، بود!

مین اونت
مسابقه ششم: مارک هنری در مقابل دنیل برایان................. برنده مسابقه و همچنان قهرمان:
مارک هنری
» این مسابقه به صورت استیل کیج مچ و برای کسب کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شد.
درنهایت هنری موفق شد پس از چند هدبات، یک ورلد استرانگ اسلم تماشایی را ازبالاترین طناب رینگ اجرا کند و با قاطعیت همچنان تایتل خود را حفظ کند.
» هنری حریف بیگشو در TLC شد و وی در حالی که پایش باند پیچی شده بود، به خوش حالی پرداخت و شوء در همین قسمت ایر آف شد!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 2,001
  • بازدید سال : 7,577
  • بازدید کلی : 676,169