loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 97 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تاریخچه پی پی وی
تی ال سی:
تی ال سی برای سومین سال پیاپی است که برگزار خواهد شد و دو دوره قبلی این رویداد در سال های 2009 و 2010 برگزار شد که در مین اونت های آن، دی جنریشن ایکس در مقابل کریس جریکو و بیگشو در 2009 و جان سینا در مقابل وید برت در 2010 بود. پیش از به وجود آمدن این پی پی وی، رویداد آرماگدون در آخرین ماه سال میلادی، هر ساله برگزار میشد که در سال 2008، آرماگدون آخرین رویداد خود را برگزار و نام آن به تی ال سی تغییر پیدا کرد. استفاده از اشیاء مختلف از جمله میز، نردبان و صندلی مهم ترین ویژگی این پی پی وی است که مخفف نام آن نیز از همین سه کلمه تشکیل میشود! احتمالا مسابقه بر سر تایتل WWE مین اونت این پی پی وی خواهد بود تا سومین سال پیاپی برگزاری خود را به اتمام برساند.


جزئیات و اطلاعات دقیق
تی ال سی 2011:
تاریخ برگزاری: 18 دسامبر برابر با 28 آذر
روز برگزاری: یكشنبه شب به وقت محلی برابر با بامداد دوشنبه به وقت ایران
ساعت آغاز مسابقه: 19:45 به وقت محلی برابر با 4:30 بامداد به وقت ایران
مكان برگزاری: بالتیمور، ماریلند
محل برگزاری مسابقه: استادیوم اول مارینر
حامی مسابقه: اسلیم جیم
ساعت بازگشایی درب استادیوم برای تماشاگران: 18:45 به وقت محلی

پوستر رسمی: در این
لینک
لوگوی رسمی: در این لینک

مسابقات قهرمانی درنظر گرفته شده در تی ال سی 2011:
مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی WWE: سی ام پانک (C) در مقابل آلبرتو دلریو در مقابل د میز
میز، صندلی و نردبان نوع این مسابقه است که قطعا مهم ترین مسابقه این پی پی وی نیز به شمار می آید. دلریو پس از استوری نسبتا دشوار با جان سینا که طی آن دو بار قهرمان تایتل شد، استوری جدیدی را با سی ام پانک آغاز کرد که در همان ابتدای راه در سوروایور سریز تسلیم این استار پر سر و صدای چند ماه اخیر دابلیو دابلیو ای شد و حال به دنبال آخرین فرصت خود برای زدن رکورد در سال 2011 جهت تعداد قهرمانی تایتل است. میز پس از اینکه استوری کوتاهی با تریپل اچ و سی ام پانک و همچنین د راک و جان سینا در قالب تگ تیم آوسوم تروث همراه با آرتروث داشت، با تروث درگیر شد و وی را در یک حرکت نمایشی به دوران مصدومیت فرستاد تا WWE هم محرومیت 30 روزه وی را در این مدت اعمال کند. طبق آخرین خبرها، احتمال پیروزی و همچنان چمپ بودن پانک در این بازی زیاد است!

مسابقه ای بر سر كمربند سنگین وزن جهان: مارک هنری (C) در مقابل بیگشو
سومین بار جدال دو غول دابلیو دابلیو ای این بار با آزاد بودن استفاده از صندلی می تواند حسن ختامی بر استوری سنگین وزن این دو باشد. بیگشو که همچنان در حسرت گرفتن تایتل سنگین وزن باقی مانده است، به احتمال زیاد پس از پایان پی پی وی فردا قهرمان جدید این تایتل خواهد بود. هنری در چند ماه گذشته و پس از پشت سر گذاشتن استوری هایی با شیموس و رندی اورتن که منجر به قهرمان شدن وی پس از 15 سال شد، مصمم به نظر میرسد که تایتل خود را حفظ کند اما شاید دخالت مسکد کین در پایان این بازی مانع این امر شود و وی تایتل خود را با دخالت یکی از کسانی که به هال آف پین رفته بودند، از دست بدهد؛ موضوعی که احتمال آن بسیار بالاست و می تواند پایان بخشی بر سلطه هنری در اسمکدان باشد.

مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی ایالات متحده: دالف زیگلر (C) در مقابل زک رایدر
یکی دیگر از کسانی که شاید تایم آن ها برای چمپ بودن به آخر خط رسیده است، بی شک دالف زیگلر است. زیگلر که تا چند روز دیگر می تواند رکوردی فوق العاده در جهت حفظ تایتل ایالات متحده بزند، کار آسانی را برابر استار نو و زنده شده دابلیو دابلیو ای ندارد. زیگلر پس از استوری های فوق ضعیفی که در سال 2011 بر سر تایتل خود داشت و شاید جدی ترین حریف او کوفی کینگستون یا جان موریسون در سال کنونی بودند، به تازگی استوری خوبی با فیس کنونی کمپانی یعنی زک رایدر آغاز کرده است که با توجه به خبرهای رسیده احتمالا نمی تواند پایان تی ال سی برای او خوش یمن باشد! نوع این مسابقه، سینگلز مچ است و احتمال میرود که جان سینا هم در این مسابقه دخالتی داشته باشد البته اگر از فیس باقی ماندن او جلوگیری ننماید!

مسابقه ای بر سر كمربند قهرمانی بین قاره ای جهان: کودی رودز (C) در مقابل بوکرتی
گزارشگر کنونی اسمکدان چلنجر جدید قهرمان کنونی تایتل اینتر کانتیننتال است! بوکرتی که در رویال رامبل 2011 به کمپانی بازگشت، حال همانند هال اف فیمر دیگر دابلیو دابلیو ای یعنی جری لاولر وارد استوری قهرمانی شده است و حریف آسانی را نیز از لحاظ داشتن تجربه پیش روی خود می بیند! عملا دادن تایتل بین قاره ای به بوکرتی با توجه به شرایط جسمانی و شغل او در کمپانی نمی تواند میسر باشد اما بازگشت او به رینگ می تواند تنها دل خوشی برای تماشای این مسابقه باشد. رودز که موفق شد تایتل را از ازکیل جکسون بگیرد و استوری کوتاهی را با تد دیبیاسی و رندی اورتن پشت سر بگذارد، در راء دو هفته قبل با ریختن آب روی صورت بوکرتی در راء جرقه درگیری خود با او را زد تا عملا یکی از بهترین تجربه های خود در مسابقه فردا کسب کند!

مسابقات معمولی درنظر گرفته شده در تی ال سی 2011:

Ladder Match:
کوین نش در مقابل تریپل اچ
بار فنی، به جرات تنها عنوان مناسبی است که می توان روی این مسابقه گذاشت. دو استار باسابقه و سابقه حضور چند ده ساله این بار در عصر جدید باید با هم رقابت کنند. رابطه این دو چیزی فراتر از دو دوست و حریف است و همین عامل می تواند جذابیت این بازی را چند برابر کند. نش که در سامراسلم بازگشت، استوری کوتاهی را با سی ام پانک پشت سر گذاشت که در حین همین استوری با تریپل اچ درگیری شد و هانتر وی را با ضربه پتک خود دور از رینگ مسابقات کرد اما طولی نکشید که نش در ونجنس پس از یک پی پی وی غیبت بازگشت و به تریپل اچ حمله کرد و موجب باخت تگ تیم وی شد! هانتر نیز در راء گذشته به میادین بازگشت و مسابقه او که به صورت نردبان و گرفتن پتک نیز می باشد، قطعا پایان بدی برای بازنده آن خواهد داشت! بازنده ای که اکثر سایت های معتبر رستلینگ نیز جرات به معرفی وی نشدند!!

Tables Match:
رندی اورتن در مقابل وید برت
با برگزاری این بازی نوع مسابقات تی ال سی کامل میشود و میز تعیین کننده برندهاین مسابقه است؛ اورتن یا برت، کدام یک روی میز نابود خواهد شد؟ حدس برنده این دیدار با توجه به اتفاقات سوروایور سریز نمی تواند کار سختی باشد. اورتن که با شکست از مارک هنری از استوری تایتل سنگین وزن خارج شد و استوری کوتاهی را نیز با کودی رودز پشت سر گذاشت، با وید برتی مسابقه می دهد که شاید مهم ترین درگیری او به اوایل سال با بیگشو و کین و در ادامه با ازکیل جکسون بر می گردد! دو استاری که کاملا از لحاظ بها در سال 2011 متفاوت هستند، می توانند به وجود آوردن صحنه هایی زیبایی در مسابقه تیبلز مچ باشند! طبق خبرهای دریافتی، شانس برد اورتن با توجه به باخت در سوروایور سریز، بسیار زیاد است!

اطلاعات تکمیلی تی ال سی 2011:

طبق تبلیغ سایت رسمی استادیوم و همچنین WWE استارانی چون جان سینا، شیموس، آرتروث، ازکیل جکسون، دنیل برایان، کلی کلی، هانیکو، سین کارا، بث فینیکس، ناتالیا، ایو تورس و بلا توئینز در این پی پی وی حضور خواهند داشت. همچنین جان سینا ساعاتی پیش در توئیتر خود اعلام کرد که با توجه به حضور در فیلادلفیا، وی در تی ال سی حضور نخواهد داشت! ضمنا گزارش شده است که احتمالا مسابقه ایر بوم در مقابل اپیکو و پریمو نیز به جمع مسابقات بامداد فردا اضافه خواهد شد. همچنین ثبت نشدن مسابقه تایتل دیواس نیز می تواند در نوع خود جالب باشد که تا حدودی ضعف WWE در داشتن دیوا را بیش از پیش نشان میدهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 450
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 953
  • بازدید ماه : 2,384
  • بازدید سال : 7,960
  • بازدید کلی : 676,552