loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 2063 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پروموی ابتدای شوء:
در ابتدا در حالی که آرنا تاریک است، صدای سی ام پانک شنیده میشود که به یونیورس خوش آمد می گوید و سپس برنده بازی دیشب تایتل WWE را از میان سه گزینه روی اسکوربورد آرنا معرفی میکند که موزیک خود وی زده شد و او وارد رینگ شد. پانک گفت: شب گذشته حتی ریکاردو رودریگز هم از نردبان بالا رفت و روی میز خرد شد اما من همچنان چمپ ماندم! وی در ادامه در مورد سایر بازی های دیشب صحبت کرد و برندگان دو تایتل ایالا متحده و سنگین وزن جهان به ترتیب به رینگ آمدند. پانک گفت: فکر میکنم این مناسب است که همه قهرمانان امشب در فیلادلفیا هستند! اینجا هر ساله مکانی برای نفرات اول بوده و حالا نیز همین طور است. در ادامه رایدر گفت: من امروز صبح فقط با پدرم تماس گرفتم و گفتم که آیا واقعا من قهرمان تایتل یونایتد استیتز هستم؟! برایان نیز گفت: مردم فکر می کنند که یک قهرمان مثل پانک هرگز قهرمان نمیشود اما این مردم افرادی مثل مایکل کول هستند!! در اینجا دمیز به رمپ آرنا آمد و پانک، به برایان او را اشاره کرد و سپس دالف زیگلر و آلبرتو دلریو نیز به کنار میز آمدند و رینگ را محاصره کردند! آنها در حمله به فیس ها ناموفق بودند و در زمانی که در حال مشورت با هم بودند، رایدر یک حرکت فلائینگ روی زیگلر اجرا کرد و سپس میز و دلریو، او را به پله کنار رینگ کوبیدند! سپس پانک و برایان دنبال این دو کردند تا به رمپ رسیدند و در اینجا جان لورینایتیس وارد آرنا شد و به آنها گفت که برگردند! در نهایت لورینایتیس یک بازی تگ تیم مچ برای مین اونت را مشخص کرد و کریسمس را به همه تبریک گفت!

مسابقه اول: رندی اورتن در مقابل وید برت ......................... برنده مسابقه:
رندی اورتن
اورتن در حالی که آماده اجرای RKO بود، برت انگشت خود را داخل چشم وی کرد و بازی DQ شد!
» پس از پایان بازی، برت به حملات خود روی اورتن ادامه داد و یک میز را داخل رینگ تنظیم کرد و ویستلند را به اورتن روی میز اجرا کرد. در نهایت پزشکان برای چک کردن وضعیت اورتن به رینگ آمدند.

مسابقه دوم: بث فینیکس در مقابل آلیشا فاکس .................. برنده مسابقه:
آلیشا فاکس
در نهایت فاکس موفق شد با زدن فینیشر خود و رول آپ برنده بازی شود.
» پس از پایان بازی فاکس میکروفون را گرفت و کریسمس را به یورنیورس تبریک گفت!

مسابقه سوم: شیموس در مقابل جیندر ماهال .................... برنده مسابقه:
شیموس
شیموس پس از اجرای آیریش کراس، موفق شد با زدن سلتیک کراس کار را تمام کند.

پروموی جان سینا:
در ادامه موزیک جان سینا زده شد و وی قرار بود درباره حمله هفته قبل کین به خود صحبت نماید. سینا به رینگ آمد و گفت: مردم می توانند بفهمند که چرا دوین دراک جانسون مانند من نیست اما آنها نمی توانند متوجه بشوند که هفته گذشته در راء مسکد مانستر چرا به من چوک اسلم زد؟! اما این یک بیزینس است و اتفاق هفته قبل نیز یک تصادف بود اما اگر این تصادف ها ادامه داشته باشد، به بیزینس من لطمه خواهد خورد و هم اکنون آماده ام که از آن جلوگیری کنم! در اینجا موزیک مارک هنری زده شد و وی لنگان لنگان وارد آرنا شد و گفت: بیزینس سینا نگران این بود که من هفته گذشته در حلقه دروغ گرفتار نشوم! سینا حالا جدیدترین عضو هال آف پین است و خنده دار این است که ورلد تایتل شب گذشته از من گرفته شد در حالی که من مصدوم بودم! اما حالا آماده زدن سینا هستم که در اینجا آتشی زده شد و چراغ ها خاموش شد! ثانیه ای بعد موزیک کین نواخته شد و وی با تشویق بی امان تماشاگران وارد آرنا شد! کین به سمت هنری که در جلوی میز گزارشگران ایستاده بود، رفت و به او نگاه کرد اما هنری گفت که من مصدوم هستم و سعی کرد که وی را از حمله به خود منصرف و آرام کند!! سپس کین سر خود را به سمت سینا که در رینگ بود، کرد و ماسک آهنی خود را برداشت و وارد رینگ شد. در همان ابتدا سینا چند پانچ به وی زد و موفق شد که وی را از رینگ به بیرون بیندازد اما کین پای سینا را گرفت و به میز گزارشگران پرتاب کرد! سپس چند پانچ محکم و مخصوص خود را به وی زد و با دستی که دستکش در آن به دست داشت، دهان و بینی سینا را برای چند ثانیه روی میز گرفت! خون از دهان سینا روان شده بود و کین نیز تی شرت وی را از تنش پاره کرد و آرنا را ترک کرد!

مسابقه چهارم: د اوسوز در مقابل اپیکو و پریمو .................... برنده مسابقه:
اپیکو و پریمو
اپیکو با اجرای یک بک استبر روی جی موفق شد که او را پین کند.

مسابقه پنجم: سانتینو مارلا در مقابل کودی رودز .................. برنده مسابقه:
کودی رودز
رودز با بدل کردن کبرا موفق شد که آلاباما اسلم را روی سانتینو اجرا کند و برنده شود.

مصاحبه با بیگشو:
در ادامه جاش میتوز در حال مصاحبه با بیگشو بود و از وی درباره اتفاقات دیشب در تی ال سی سوال کرد که شو پاسخ داد: پس از 9 سال دوباره تایتل به دست های من برگشت. اما آن تقریبا تقصیر خودم بود چرا که تشویق شده بودم که برایان کیف خود را در رسلمنیا کش میکند! من برای او اعتبار زیادی قائل هستم و او با رویاهای خود زندگی میکند که در اینجا جاش گفت: بیگشو یک رکوردی دارد که احتمالا هرگز شکسته نخواهد شد؛ او دارنده کمترین زمان تصاحب کمربند سنگین وزن جهان در تاریخ WWE است! بیگشو کمی به میتوز خیره شد و سپس با عصبانیت فرو کشیده خود و با گفتن کلمه Ok، آن مکان را ترک کرد!

مین اونت
مسابقه ششم: تگ تیم مچ ......................................... برنده مسابقه:
پانک، رایدر و دنیل برایان
» در این مسابقه فیس ها و دارنده تایتل ها در مقابل آلبرتو دلریو، د میز و دالف زیگلر قرار گرفتند.
دلریو برای اجرای کراس آرم بریکر روی برایان اقدام کرد که برایان آن را تبدیل به لبیل لاک کرد و دلریو تپ اوت کرد!
» ماندی نایت راء با خوش حالی قهرمانان به پایان رسید!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 468
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 971
  • بازدید ماه : 2,402
  • بازدید سال : 7,978
  • بازدید کلی : 676,570