loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 29 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/704

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که عکس های مسابقات را برای دانلود قرار داده است.









پروموی ابتدای شوء:
اسمکدان با نواختن تم سانگ رندی اورتن در آرنا آغاز شد و د وایپر وارد رینگ شد. اورتن درباره بازی استریت فایت خود در هفته قبل با کودی رودز صحبت کرد و گفت: من آماده ام که باز هم در مقابل رودز قرار بگیرم. وی در ادامه گفت: تدی لانگ مرا سرگروه تیم در سوروایور سریز کرد. هر تیمی که دابلیو دابلیو ای یونیورس انتخاب کنند، قطعا بهترین ها بوده اند و هم تیمی های گروه من نیز از بهترین دوستانم هستند! وی درباره رویارویی با کودی رودز، کریسچن و جک سواگر در سوروایور سریز صحبت کرد و گفت که مشکلی برای رویارویی با آنها نخواهد داشت! حالا موزیک وید برت زده شد و وی به رینگ آمد . گفت: مشکلی با اورتن نداشتم اما حالا با او مشکل دارم چون من ذاتا یک لیدر هستم! من آماده بردن تو و هم تیمی هایت هستم و میخواهم اولین قهرمانی سنگین وزن را در کریر خود به دست آورم که اورتن گفت: برد در مقابل تیم من چیزی بعید است چون تنها یک RKO برای باختن تو کافی است! در اینجا موزیک کریسچن زده شد و او نیز به استیج آمد. وی گفت: تدی لانگ بهترین شخص را برای لیدری ما انتخاب کرده و برت الهام بخش است!! کریسچن پس از کمی تعریف کردن از برت، در نهایت به اورتن گفت: من و برت برای تو پیغامی داریم! در اینجا هر دو به اورتن حمله کردند که در همان ابتدا شیموس به کمک اورتن آمد و در نهایت تدی لانگ وارد آرنا شد و اشاره ای به چوک اسلم خوردن کریسچن در هفته گذشته کرد و مسابقه او با شیموس در ابتدای شوء و اورتن با برت در مین اونت را مشخص کرد!

مسابقه اول: کریسچن در مقابل شیموس .......................... برنده مسابقه:
شیموس
در یک بازی طولانی، کریسچن برای اسپیر رفت که شیموس بدل کرد و با اجرای سلتیک کراس برنده بازی شد!

بک استیج با دنیل برایان:
پس از پخش صحنه هایی از مین اونت هفته گذشته و درگیری بیگشو با مارک هنری، دوربین به بک استیج رفت که در آنجا دنیل برایان دیده شد که در حال صحبت کردن با ایجی و کاتلین بود! برایان از اتفاقات هفته گذشته گفت و اعلام کرد که تقریبا در حال کش کردن کیف مانی این د بنک خود بود که در نهایت گفت که آن را در رسلمنیا کش خواهد کرد! او از ریمچ بازی خود با هنری گفت که در اینجا هنری نیز آمد و از تلاش 15 ساله خود گفت و اعلام کرد: چه طور میتوانی در رسلمنیا این کیف را روی من کش کنی؟!! هنری در پایان گفت که امشب در رینگ مجددا تو نابود خواهی شد! پس از پخش پرومویی از ازکیل جکسون، در قسمتی دیگر از بک استیج تدی لانگ دیده شد که در کنار داور مورد علاقه او در جهان، چارلز رابینسون دیده میشود که لانگ از کار او تعریف میکند و از بازی بزرگی که امشب داوری میکند، صحبت میکند! در ادامه رابینسون از لانگ تشکر کرد و آن محل را ترک کرد. سپس آکسانا به دفتر لانگ وارد شد که قصد انجام کارهای همیشگی خود را داشت اما با ورود آلیشا فاکس، وی دفتر را ترک کرد! این قسمت با بوسه ای که فاکس بر صورت لانگ زد، به پایان رسید!!

مسابقه دوم: جیندر ماهال در مقابل تد دیبیاسی................... برنده مسابقه:
تد دیبیاسی
ماهال در اجرای فول نلسون اسلم ناموفق بود و دریم استریت را دریافت کرد!

مسابقه سوم: مارک هنری در مقابل دنیل برایان................... برنده مسابقه:
مارک هنری
» در ابتدای بازی، تدی لانگ، بیگشو را از حضور در کنار رینگ محروم کرد!
برایان در اجرای فن خود ناموفق بود و پس از خوردن یک کراشینگ، ورلد استرانگ اسلم را خورد.
» پس از پایان بازی، هنری یک صندلی به رینگ آورد تا به برایان نیز آسیب وارد کند اما برایان بلند شد و با همان صندلی به هنری حمله کرد. هنری مجددا بلند شد و دو ورلد استرانگ اسلم پیاپی را اجرا کرد و مجددا صندلی را برای حمله به برایان روی پای او قرار داد که در اینجا موزیک بیگشو زده شد و وی برای حفظ برایان به سمت رینگ حرکت کرد که هنری اجازه ورود او به رینگ را نداد! داور به وضعیت برایان رسیدگی کرد و بیگشو نیز که بالای طناب ها آمده بود یک پانچ به صندلی که در دست هنری بود، زد و هنری مجبور به ترک رینگ شد! این بخش با خیره شدن بیگشو به هنری و پخش موزیک بیگشو به پایان رسید!

مسابقه چهارم: بیگشو در مقابل کشتی گیران محلی.............. برنده مسابقه:
بیگشو
» مارک هنری در رمپ آرنا ایستاده و مسابقه را تماشا میکرد!
بیگشو موفق شد با یک دبل چوک اسلم و WMD سه کشتی گیر محلی را شکست دهد.
» پس از پایان بازی، هنری میکروفون را گرفت و شروع به تمسخر بیگشو کرد! هنری گفت: من قهرمان سنگین وزن هستم و مانند هفته گذشته بیگشو با یک ورلد استرانگ اسلم نابود خواهد شد. من در سوروایور سریز بزنده خواهم شد و همه را تحت تاثیر خود قرار خواهم داد!

مسابقه پنجم: آلیشا فاکس در مقابل تامینا......................... برنده مسابقه:
آلیشا فاکس
فاکس موفق شد که با اجرای فیلیپینگ لگ دراپ، حریف خود را پین کند.

مسابقه ششم: هانیکو و اپیکو در مقابل د اوسوز.................. برنده مسابقه:
هانیکو و اپیکو
اپیکو یک سوپر کیک و سپس هانیکو، سوانتون بمب را روی جی اجرا کردند و برنده شدند.
» پس از پایان بازی، مکزیکی ها به برادران اوسوز حمله کردند تا اینکه پریمو وارد رینگ شد و هر سه به اوسوز حمله کردند. اپیکو یک کود بریکر، پریمو یک بک استبر و در نهایت هانیکو یک سوانتون بمب را روی آنها اجرا کردند و در پایان چند کلمه مکزیکی صحبت کردند و که تماشاگران هیچ چیزی متوجه نشدند!!

مین اونت
مسابقه هفتم: رندی اورتن در مقابل وید برت....................... برنده مسابقه:
وید برت
اورتن آماده زدن RKO بود که برت انگشت خود را به چشم وی زد و با رول آپ موفق شد که وی را پین کند.
» اسمکدان این هفته با خوش حالی برت و خروج او از رینگ به پایان رسید!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 322
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 825
  • بازدید ماه : 2,256
  • بازدید سال : 7,832
  • بازدید کلی : 676,424