loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 25 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/706

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که عکس های مسابقات را برای دانلود قرار داده است.









مسابقه اول: اریک یانگ (C) در مقابل راب ایی
این بازی بر سر کمربند قهرمانی تلویژن برگزار شد. رابی تی نیز در کنار رینگ حضور داشت. بازی با پانچ ها و حرکات ایی در کرنر روی یانگ آغاز شد. در اوایل بازی یانگ کنترل کار را در دست گرفت و یک سوپلکس و سپس فلائینگ البو را اجرا کرد. کار به جائی کشید که یانگ با ایی و تی در گوشه رینگ در حال صحبت کردن بود که تی یک چیپ شات به او زد و با کاور توانست ایی را قهرمان جدید کند!
برنده مسابقه و قهرمان جدید: راب ایی

مسابقه دوم: مکزیکن آمریکا (C) و ساریتا در مقابل اینک اینس و تاکسین
این بازی بر سر کمربند قهرمانی تگ تیم برگزار شد. شینون مور و آرنارکیا کار را شروع کردند که مور یک بیگ دراپ به حریف زد. در ادامه جسی نیل نیز به هرناندز و آنارکیا حمله کرد و بازی تقریبا در دست اینک اینس بود! در ادامه تاکسین و روزیتا با هم درگیر شدند که ساریتا از پشت به تاکسین حمله کرد و با اجرای فینیشر خود موفق شد که حریف را پین کند.
برنده مسابقه و همچنان قهرمان: مکزیکن آمریکا

مسابقه سوم: آستین آریس (C) در مقابل کید کش در مقابل جسی سورنسون
این بازی بر سر کمربند قهرمانی ایکس دیویژن برگزار شد. بازی سه نفره شروع شد و آریس به سورنسون حمله کرد. در ادامه کش هم اضافه شد و در کرنر روی جسی کار کرد. یک بیگ اسکاپ اسلم از کش اجرا شد و در ادامه مونسالت را نیز اجرا کرد! سورنسون با یک نک بریکر سریع به بازی برگشت اما مانی میکر پایل درایور را از کش دریافت کرد! کش کاور کرد اما آریس اجازه پین نداد و در پایان با یک رول آپ موفق شد که برنده بازی شود.

برنده مسابقه و همچنان قهرمان: آستین آریس

مسابقه چهارم: راب ون دام در مقابل کریستوفر دنیلز
این بازی به صورت NO DQ برگزار شد! پس از صحبت های کوتاهی که دنیلز در ابتدا انجام داد، بازی میان این دو استار آغاز شد. در اوایل بازی دنیلز یک ضربه محکم با صندلی به صورت آر وی دی وارد کرد اما ون دام در 2 کیک اوت کرد! دنیلز در ادامه یک آچار آورد اما قبل از اینکه با آن حمله کند، ون دام ضربه ای با صندلی به او زد. مجددا آر وی دی ضربه ای به صورت دنیلز با صندلی وارد کرد و با اجرای فایو استار فراگ اسپلش برنده بازی شد.
برنده مسابقه: راب ون دام

مسابقه پنجم: کریمسون در مقابل مت مورگان
بازی آغاز شد و کریمسون در ابتدا بسیار کنترل شده کار کرد و یک کلوسلاین را اجرا کرد. اما طولی نکشید که وی یک شولدر را از مورگان دریافت کرد! در اوایل بازی که مورگان برتر بود، کریمسون با گفتن آن جمله زشت خود به مورگان به بازی برگشت و یک پاوربامب سنگین را اجرا کرد. در نهایت هر دو استار در حال زدن هم بودند و به تذکرات داور توجه نکردند تا اینکه داور اعلام به صدا درآوردن زنگ بازی را داد! پس از پایان بازی، هر دو استار همچنان در حال زدن هم بودند که با دخالت ماموران امنیتی، این دو جدا شدند!
برنده مسابقه: بدون برنده

مسابقه ششم: اسکات استینر و بالی ری در مقابل آبیس و مستر اندرسون
تگ تیم مچ بزرگ این پی پی وی آغاز شد و اندرسون و ری کار را شروع کردند. ری بسیار خوب در کرنر روی حریف خود کار کرد. در ادامه استینر یک شولدر به اندرسون زد اما اندرسون با دخالت آبیس در دو کیک اوت کرد.استینر همچنان برتر است و به خوبی اندرسون را تحت تاثیر خود قرار داده است! حالا یک فرانک استینر روی اندرسون اجرا کرد اما قبل از کاور، آبیس با اندرسون تگ کرد و با اجرای بلک هول اسلم روی استینر برنده شد!
برنده مسابقه: آبیس و مستر اندرسون

مسابقه هفتم: ولوت اسکای (C) در مقابل گیل کیم
این بازی بر سر کمربند قهرمانی ناک اوتس برگزار شد. بازی آغاز شد و کیم در ابتدا در کرنر روی حریف خود کار کرد. حالا کارن جارت به رمپ آرنا آمد تا بازی کیم را تماشا کند! اسکای به بازی برگشت و چند کیک و اسپرینگ بورد را روی کیم در کرنر اجرا کرد. اسکای جامپینگ فیس باستر را اجرا کرد اما کارن اجازه کاور نداد که از آن طرف مدیسون راین به رینگ آمد و در حالی که داور حواسش نبود، یک کیک قوی به اسکای زد و کیم نیز با اجرای ایت دیفیت موفق شد که برنده بازی شود.
برنده مسابقه و قهرمان جدید: گیل کیم

مسابقه هشتم: جف هاردی در مقابل جف جارت
در همان ابتدای بازی هنگامی که جارت در حال آمدن به رینگ بود، هاردی توئیست آف فیت را اجرا کرد و در عرض چند ثانیه موفق شد که جارت را پین کند!!
برنده مسابقه: جف هاردی
» پس از پایان بازی، جارت خواستار یک ریمچ فوری برای بازی خود شد که با قبول کردن داور، بازی مجددا آغاز شد!

مسابقه نهم: جف هاردی در مقابل جف جارت
جارت به سرعت حمله را شروع کرد و چند بیگ رایت هند قوی به جف زد! اما هاردی با یک کلوسلاین مجددا برتر بازی شد. هاردی مجددا یک سوپلکس دیگر اجرا کرد اما در 2، جارت کیک اوت کرد. هاردی برای توئیست آف فیت رفت که جارت بدل کرد و آماده زدن فیگور فور شد که در حین آن هاردی وی را رول آپ کرد و برنده بازی شد!
برنده مسابقه: جف هاردی
» پس از پایان بازی، کارن جارت به رینگ آمد و به شدت به داور اعتراض کرد! جف جارت نیز کاملا شوکه شده است و مجددا با صندلی به هاردی حمله کرد. درگیری این دو به رمپ آرنا هم رسید اما در رینگ ناگهان هاردی فن جارت را بدل کرد و به طرز عجیبی او را پین کرد و از رینگ خارج شد!

مین اونت
مسابقه دهم: بابی رود (C) در مقابل ایجی استایلز
این بازی بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن تی ان ای برگزار شد. بازی با پانچ های استایلز در کرنر روی حریف خود آغاز شد. استایلز کاملا بر بازی مسلط است و ضربات زیبایی را به قهرمان تایتل میزند! در ادامه استایلز هیوگ جامپینگ را اجرا کرد در ادامه رود به بازی برگشت و یک سوپلکس مخصوص خود را اجرا کرد اما در 2، استایلز کیک اوت کرد. حالا استایلز برای اجرای استایلز کلش رفت که رود بدل کرد و با رول آپ موفق شد که برنده بازی شود.
برنده مسابقه: بابی رود
» پس از پایان بازی، رود با خوش حالی همراه با تایتل خود رینگ را ترک کرد و استایلز ناراحت در گوشه رینگ نشسته است. شوء با پخش پرومویی از پی پی وی بعدی، به پایان رسید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 513
  • بازدید ماه : 1,944
  • بازدید سال : 7,520
  • بازدید کلی : 676,112