loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 21 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/728

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که عکس های مسابقات را برای دانلود قرار داده است.










پروموی ابتدای شوء:
درابتدای شوء، موزیک رادی پایپر زده شد و و مهمان ویژه این هفته ماندی نایتراء به رینگ آمد. پایپر گفت: من با آمدن به اینجا از همه انرژی می گیرم وهمه کسانی که در اینجا هستند، باید این فکر را بکنند و کسی نیست که منکراین موضوع باشد! یکی از کسانی که از این مجموعه مستثنی نیست، جان سیناست!موزیک سینا زده شد و او با تشویق هواداران وارد رینگ شد. سینا گفت: اختلافمن با هواداران نیست که پایپر گفت: باید ببینیم نظر هواداران چیست؟ پایپربه ترتیب اسم هایی از استون کلد، برت هارت، د راک آورد که همه تشویق شدنداما با آوردن اسم جان سینا، شاهد بووو شدن وی از سمت هواداران بودیم! سیناابراز رضایت از صدای تماشاگران درباره خود میکند! پایپر گفت: همه هوادارانخواستار زدن راک باتوم از راک روی سینا بودند چراکه این باعث خوش حالیآنها میشد! سینا گفت: پایپر یکی از بزرگترین استاران کمپانی و در عین حالبازنده بزرگترین بازی رسلمنیا در گذشته است و برای همه قابل احترام است!در پایان پایپر گفت: سینا نیز در آینده یک هال اف فیمر خواهد شد و به زمرهما خواهد پیوست! سینا گفت: ممنون، اما من هم اکنون در جایگاه خوبی قراردادم! در نهایت سینا به پایپر دست داد و رینگ را ترک کرد!

مسابقه اول: د میز در مقابل جان موریسون ........................ برنده مسابقه:
د میز
» نوع این بازی، فالس کانت انی ور مچ بود!
در هنگام ورود موریسون به آرنا، دمیز از پشت به او حمله کرد و در نهایت با اجرای اسکال کراشینگ فینالی در رمپ برنده شد.
»موریسون پس از بازی با برانکارد به دلیل مصدومیت به بیرون انتقال داده شدو میز نیز میکروفون را گرفت و در رینگ گفت: هفته گذشته، آرتروث مصدوم شد!این هفته، جان موریسون و هفته آینده؟ همه این کارها توسط من انجام میشودچون من فوق العاده (آوسوم) هستم!

مسابقه دوم: بلا توئینز در مقابل کلی کلی و آلیشا فاکس ........ برنده مسابقه:
کلی کلی و آلیشا فاکس
در نهایت فاکس موفق شد با اجرای FGF روی بلا برنده بازی شود.

مسابقه سوم: رندی اورتن در مقابل دالف زیگلر ................... برنده مسابقه:
دالف زیگلر
اورتندر حال اجرای RKO بود که وید برت که در میز گزارشگران حاضر بود، به کناررینگ طناب ها آمد و قصد حمله به اورتن را داشت که در اینجا زیگلر موفق شدکه اورتن را کاور کند و برنده بازی شود.

پروموی دنیل برایان:
مایکلکول در رینگ حضور دارد که کنار او دنیل برایان دیده میشود. برایان گفت:یکی از خطرناک ترین کارهای تاریخ WWE را انجام دادم! کول پرسید که آیا ماباید تا رسلمنیا برای کش شدن کیف تو منتظر بمانیم که برایان پاسخ داد: ازکش کردن خسته شدم چرا که در جمعه گذشته، مارک هنری را بردم اما سودینداشت! پس از پخش ویدئویی از اسمکدان گذشته، کول گفت: در حقیقت تدی لانگ،تایتل را به مارک هنری بازگرداند! سپس کول درباره بازی فردا شب برایانمقابل هنری در شوء زنده اسمکدان سوال کرد که برایان پاسخ داد: هنریمیتواند تا رسلمنیا صبر کند اما ممکن است که انتخاب و مکان من فرق کند!چیزی که مهم است، این است که در رسلمنیا، من برنده تایتل خواهم شد! دراینجا مارک هنری به رمپ آرنا آمد و گفت: لانگ بازی مرا برای فردا شب اعلامکرده است در حالی که من هنوز مصدوم هستم. هنری بازی فردا را قبول کرد وگفت: چون من تنها و اولین سوپراستار در تاریخ WWE هستم که با مصدومیت بازیمیکنم. من برایان را در مسابقه استیل کیج مچ خواهم برد. برایان به رمپآرنا آمد و ضربه ای به هنری با کیف خود زد و آرنا را ترک کرد! هنری نیزثانیه ای بعد بلند شد.

مسابقه چهارم: جک سواگر در مقابل زک رایدر ..................... برنده مسابقه:
زک رایدر
رایدر، سواگر بمب جک را بلاک کرد و در برگشت با اجرای راف رایدر پیروز این مسابقه لقب گرفت.

پروموی میک فولی:
مهمانویژه شوء زنده اسمکدان فردا شب، میک فولی با لباس مخصوص سال نو میلادی بهرمپ آرنا آمد و سپس مشغول گفتن یک داستان برای هواداران و بینندگانتلویزیونی شد!! در ادامه در بک استیج، سی ام پانک در حال مصاحبه با جاشمیتوز است و میگوید: هر طوری شده است حتی با DQ تایتل خود را حفظ خواهمکرد و درباره جان لورینایتیس و تصمیمات او، فقط میتواند باسن مرا ببوسد!!

مین اونت
مسابقه پنجم: سی ام پانک در مقابل آلبرتو دلریو ................. برنده مسابقه و همچنان قهرمان:
سی ام پانک
» این مسابقه بر سر کمربند قهرمانی WWE برگزار شد.
در نهایت پانک با کوبیدن سر دلریو به گوشه رینگ در حالی که داور نیز حواسش نبود، موفق به پین فال شد.
» شوء با خوش حالی سی ام پانک آف شد!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 433
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 936
  • بازدید ماه : 2,367
  • بازدید سال : 7,943
  • بازدید کلی : 676,535