loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 35 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/738

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که عکس های مسابقات را برای دانلود قرار داده است.











پروموی ابتدای شوء:
درابتدا موزیک جان سینا زده شد و خیلی آرام به رینگ آمد. وی میکروفون را دردست گرفت و به تماشاگران بابت آمدن به راء خوش آمد گفت! سپس درباره درگیریلفظی خود با رادی پایپر در راء گذشته صحبت کرد و گفت: این شوء بدونتماشاگران آن، شوء نیست! اگر آنها این را تماشا نکنند، کشتی گیران هم کارنخواهند کرد. در ادامه سینا درباره مسابقه کمربند قهرمانی WWE صحبت کرد وگفت: هفته گذشته، پانک از تایتل خود دفاع کرد و حالا نوبت سیناست که بهسمت نامبر وان کنتندر برود! حالا آلبرتو دلریو به رینگ آمد و گفت: اینتایتل شات حق من است و سینا سهمی در آن ندارد! لورینایتیس گفته است که اگرپانک بازی را DQ کند، قهرمان جدید، من خواهم شد! حالا با گفتن کلمه ExcuseMe ! ویکی گوئررو همراه با دالف زیگلر و البته بووو شدید هواداران واردآرنا شد! ویکی گفت: زیگلر سزاوار تایتل شات است و سپس زیگلر، میکروفون راگرفت و از برد هفته گذشته خود در راء مقابل رندی اورتن صحبت کرد و خود راحاکم طولانی ترین میزان حفظ تایتل معرفی کرد که هر هفته بهترین بازی ها رانجام میدهد! سینا سرنوشت زیگلر را به مایکل کول نسبت داد که پس از مدتیخاموش میشود! در ادامه سینا تنها کسی که لیاقت گرفتن تایتل شات را دارد،زک رایدر معرفی کرد که با خنده زیگلر مواجه شد! حالا موزیک د میز زده شد ووی وارد رینگ شد. میز با گفتن کلمه Really ؟ صحبت های خود را شروع کرد وگفت: واقعا اسلمی آوادز هفته آینده است؟! میز ادامه داد: برای این اینجاهستم چون سزاوار این فرصت، من هستم اما ... در اینجا جان لورینایتیس بهرمپ آرنا آمد و گفت: این دروغ توسط سی ام پانک گفته شده است که من تواناییگرفتن تصمیم های خلاقانه را ندارم اما در اینجا یکی از آنها را اعلاممیکنم که طی آن امشب بازی هایی انجام میشود که که حریفان پانک در تی ال سیمشخص میشوند که البته در این بازی ها سینا حضور نخواهد داشت!! چرا که اوباید با یک سری از افراد مسابقه بدهد تا آزمایش های اجتماعی مرا پشت سربگذارد و او همچنین می تواند امشب با پانک در رینگ صحبت کند!

مسابقه اول: د میز در مقابل رندی اورتن ........................... برنده مسابقه:
د میز
میزبا دی دی تی اورتن به بیرون رینگ افتاد و در ادامه موزیک وید برت زده شد واو به سمت رینگ آمد که اورتن از رینگ خارج شد و به دنبال وی رفت و داورنیز شمارش خود را شروع کرد که در این بین میز به رینگ برگشت اما اورتنموفق نبود و میز با قانون کانت اوت برنده این بازی شد.

بک استیج با زک رایدر:
دراستیج، رایدر در حال صحبت کردن با جان لورینایتیس است و به او میگوید که24 هزار نفر تا به الان طومار وی را امضاء کردند و از وی خواست که تایتلشات برای بازی با زیگلر را به او بدهد اما لورینایتیس قبول نکرد و گفت:هنوز به حداقل چیزی که من میخواهم، نرسیده است! حالا جان سینا به این جمعاضافه شد. سینا به لورینایتیس گفت: من برای آزمایش های بزرگ تو، امشبآماده ام که لورینایتیس گفت: سینا در مقابل رایدر!! اگر رایدر برنده اینبازی شود، تایتل شات برای تایتل ایالات متحده در تی ال سی خواهد گرفت درغیر این صورت، سینا به بازی قهرمانی تایتل WWE در تی ال سی اضافه خواهد شد!
دراتاقی دیگر از بک استیج، دیوید اوتانگا در حال صحبت کردن با کوین نش است وبه او گفت: تو در تی ال سی در مقابل تریپل اچ در یک لدر مچ قرار خواهیگرفت! نش گفت: نمی توانم مسابقات نردبان را انجام دهم که اوتانگا گفت: اینیک مسابقه لدر عادی نیست، بلکه یک پتک، آویزان است و هر کس به آن برسد،برنده بازی است! در پایان نش گفت: اما بعد از بازی لدر نیز من کارهاییانجام خواهم داد و از امشب به طور جدی کارم را شروع خواهم کرد!

مسابقه دوم: آلبرتو دلریو در مقابل دنیل برایان ..................... برنده مسابقه:
آلبرتو دلریو
در این بازی کوتاه دلریو موفق شد که با اجرای کراس آرم بریکر، برایان را مجبور به تپ اوت نماید.

مسابقه سوم: دیواس تگ تیم مچ .................................. برنده مسابقه:
ایو تورس و کلی کلی
» در این بازی تگ تیم، دیوا های فیس در مقابل ناتالیا و بث فینیکس قرار گرفتند.
در نهایت کلی با اجرای یک رول آپ روی فینیکس موفق به پین فال شد.

مسابقه چهارم: زک رایدر در مقابل جان سینا ....................... برنده مسابقه:
جان سینا
در این بازی پس از اینکه سینا راف رایدر را بدل کرد، AA را روی رایدر اجرا کرد و برنده شد!
» پس از پایان بازی، سینا میخواهد به رایدر کمک کند اما رایدر خوش حال نیست و به سینا اعتراض میکند!
»پس از بازگشت از تبلیغات، سینا پیش لورینایتیس و اوتانگا رفت و یک کیک بهاوتانگا زد و به لورینایتیس گفت: رایدر را در بازی تایتل ایالات متحدهقرار بدهد که جنرال منجر گفت: رایدر فرصت های دیگری برای گرفتن تایتل شات،امشب دارد! اما سینا باید از شات خود در تی ال سی بر سر تایتل WWE انصرافدهد تا رایدر یک فرصت دیگر برای گرفتن تایتل شات پیدا کند!! سینا گفت: من10 بار قهرمان تایتل WWE هستم، پس از شات خود انصراف خواهم داد تا رایدریک شانس دیگر پیدا کند!!

مسابقه پنجم: مارک هنری در مقابل زک رایدر ...................... برنده مسابقه:
زک رایدر
» قبل از آغاز بازی، اوتانگا به داور بازی اعلام کرد که این بازی بدون قانون های دیسکالوفکیشن و کانت اوت برگزار خواهد شد.
دراوایل بازی، هنری در حال اجرای یک فن از ترنباکل بود که سینا به رینگ آمدو یک AA به هنری زد و رایدر نیز با کاور، موفق به پیروزی و گرفتن تایتلشات شد!

مسابقه ششم: کوین نش در مقابل سانتینو مارلا .................. برنده مسابقه:
کوین نش
در یک بازی راحت، نش پس از زدن یک بیگ بوت، جکنایف پاور بامب را اجرا کرد و برنده شد.
»پس از پایان بازی، نش پتک خود که روی میز گزارشگران قرار داده بود را آوردتا به مارلا حمله کند اما قبل از حمله، مارلا ترسید و نش با بالا گرفتنپتک، از رینگ خارج شد.

مسابقه هفتم: دالف زیگلر در مقابل شیموس ...................... برنده مسابقه:
شیموس
» زیگلر در صورت برد این بازی، به بازی بر سر تایتل WWE در TLC اضافه میشد!
دراواخر بازی، زیگلر بر بازی مسلط بود که موزیک زک رایدر زده شد و تا کناررینگ آمد و با زیگلر جر و بحث کرد که در همین حین، زیگلر در برگشت بروگکیک را دریافت کرد و شانس تایتل شات را هم از دست داد!
» پس از پایان بازی، رایدر وارد رینگ شد و راف رایدر را روی زیگلر اجرا کرد!

پروموی پایانی شوء:
درادامه شوء، جان لورینایتیس در بک استیج گفت: هفته آینده در راء، جان سینادر مقابل مارک هنری قرار خواهد گرفت! به آرنا بر می گردیم و موزیک سی امپانک زده شد و وی به رینگ آمد. پانک گفت: مراسم امضای قرارداد همیشه بزرگبوده است و ستون جنجال ها را در خود دیده است! لورینایتیس یک بازی تریپلترت مچ در تی ال سی مشخص کرده است که نوع آن نیز Tables, Ladders &Chairs خواهد بود! پانک خندید و درباره اتفاقات هفته گذشته صحبت کرد کهمیز به رمپ آمد و درباره حمله هفته قبل به جان موریسون صحبت کرد و گفت:قربانی بعدی، پانک است! پانک مجددا خود را بهترین کشتی گیر در جهان معرفیکرد تا اینکه آلبرتو دلریو هم آمد و گفت: من بهترین در جهان هستم! چونرویال رامبل 2011، مانی این د بنک و قهرمان تایتل WWE شده ام اما پانک فقطیک بار تایتل WWE را به حق برده است! میز گفت: من و دلریو با هم دوستهستیم و برای برد در تی ال سی می آییم و این بدین معناست که پانک پس از تیال سی دیگر چمپ نخواهد بود! دلریو، امضاء کرد و پانک نیز با لورینایتیسدرگیری لفظی پیدا کرد که لورینایتیس گفت: بیایید یک عکس برای WWE.comبگیریم که جز پانک، بقیه این عکس را گرفتند که پانک عصبانی شد و بهریکاردو روریگز حمله کرد اما دلریو مانع شد که در نهایت یک بولداگ را رویمیز دریافت کرد! در پایان پانک GTS را روی میز اجرا کرد و شوء در حالی کهپانک تایتل خود را بالا گرفته بود، به پایان رسید!







ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 817
  • بازدید ماه : 633
  • بازدید سال : 6,209
  • بازدید کلی : 674,801