loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 1429 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)


http://download-video-of-wrestling.mihanblog.com/post/743

با استفاده از آدرس بالا می توانید وارد وب سایتی شوید که عکس های مسابقات را برای دانلود قرار داده است.










پروموی ابتدای شوء:
ایمپکت این هفته با پخش موزیک "د آیکان" استینگ و حضور جنرال منجر تی ان ای در رینگ آغاز شد. استینگ گفت: میخواهد با بابی رود صحبت کند و در همین حین موزیک بابی رود نیز زده شد و وی نیز به رینگ آمد. استینگ میگوید که باید سوء تفاهمات به وجود آمده در هفته گذشته حل شود و از این رو از دیکسی کارتر خواست که به رینگ بیاید و پرزیدنت تی ان ای نیز وارد رینگ شد. استینگ از رود خواست که به خاطر اتفاقات هفته قبل از کارتر عذرخواهی کند اما رود زیر بار نرفت و خطاب به استینگ گفت: یو ساک! قهرمان تایتل من هستم و کارتر نیز به من نیاز دارد چرا که تبلیغات و بیزینس خود را از طریق حضور من در کمپانی به دست می آورد! رود ادامه داد: یک فیس کمپانی که قهرمان هم است نمی تواند به خود اجازه عذرخواهی بدهد! سپس کارتر قصد ترک رینگ را داشت که رود به سمت وی رفت و آب دهان خود را به صورت وی پرتاب کرد و رینگ را ترک نمود! این قسمت با حضور استینگ و کارتر در رینگ به پایان رسید!

مسابقه اول:
ساموآ جو در مقابل آبیس ...................................... برنده مسابقه: آبیس
بالی ری حواس جو را پرت کرد و آبیس نیز موفق شد با اجرای یک چوک اسلم برنده بازی شود.
» پس از پایان بازی، اسکات استینر و ری وارد رینگ شدند و دست آبیس را بالا گرفتند. سپس استینر قصد ترک کردن رینگ را داشت که آبیس اجازه نداد و به او حمله کرد!

پروموی دیوان:
در ادامه شوء موزیک دیوان زده شد و وی همراه با د پاپ وارد رینگ شد. دیوان، میکروفون را گرفت و گفت: می خواهم همین الان مت مورگان و کریمسون به رینگ بیایند که پس از چند ثانیه موزیک قهرمانان تگ تیم زده شد و وارد رینگ شدند. دیوان به قهرمانان جدید کمربند تگ تیم تبریک گفت اما ادامه داد که این تایتل باید به ما واگذار شود چرا که ما بهترین هستیم! 21 تگ تیم در تاریخ تی ان ای بوده اند که هیچ یک به اندازه ما بهترین نبوده اند! در ادامه درگیری لفظی بین دو گروه بالا گرفت و پس از اینکه دو تیم قرارداد خود را بستند، پاپ با میکروفون به کریسمون حمله کرد که مورگان و دیوان نیز به آن اضافه شدند اما کید کش وارد آرنا شد و به کمک د پاپ رفت و همراه با وی مورگان و کریسمون را به بیرون رینگ پرتاب کردند!

مسابقه دوم: میکی جیمز در مقابل مدیسون راین ........................... برنده مسابقه:
میکی جیمز
در نهایت جیمز موفق شد با اجرای دی دی تی مخصوص خودش برنده بازی شود.
» پس از پایان بازی، گیل کیم به استیج آرنا آمد و تایتل قهرمانی ناک اوتس خود را بالا گرفت!

مسابقه سوم: گانر در مقابل گرت بیشاف .................................... برنده مسابقه:
گرت بیشاف
گرت بیشاف توانست با یک حرکت زیرکانه، گانر را با رول آپ شکست دهد!
» پس از پایان بازی، گانر به بیشاف حمله کرد که اریک بیشاف نیز به او کمک کرد و گرت را به وسایلی که در اطراف رینگ بود، کوباندند و سپس گانر یک پایل درایور را روی اجرا کرد! سپس اریک و گانر، آرنا را ترک کردند و پزشکان و عوامل داخلی به کمک گرت رفتند و وی را با برانکارد به بیرون انتقال دادند.

پروموی جیمز استورم:
در ادامه شوء، موزیک جیمز استورم زده شد و وی وارد رینگ شد. استورم، میکروفون را گرفت و درباره اتفاقات هفته قبل صحبت کرد. او گفت: کورت انگل کجاست که در اینجا موزیک انگل زده شد و وی نیز به رینگ آمد. انگل گفت: استورم یک کودن است چرا که حتی اندکی از اعتبار من را ندارد! من به زدن وی در هفته های آتی ادامه خواهم داد به طوری که هوشیاری خودش را از دست بدهد! اتفاقی که در دو هفته گذشته برای وی رخ داد! در نهایت کورت برای یکشنبه اعلام آمادگی کرد و سپس استورم گفت: نمی دانم که انگل درباره چه چیزی فکر میکند اما چیزی که مشخص است، این است که وی به یک مرده پس از حمله من تبدیل خواهد شد! دو استار با هم فیس تو فیس شدند که استورم برای ترک رینگ اقدام کرد اما برگشت و گفت: این یکشنبه تو را خواهم دید به معنای واقعی!! سپس استورم رینگ را ترک کرد و این قسمت نیز به پایان رسید!

مسابقه چهارم: گیل کیم در مقابل تراسی بروکس .......................... برنده مسابقه:
گیل کیم
کیم موفق شد در یک بازی کوتاه حریف آماتور خود را با اجرای رول آپ شکست دهد.
» پس از پایان بازی، مدیسون راین و کارن جارت به رینگ آمدند و همراه با کیم به خوش حالی پرداختند!

مین اونت
مسابقه پنجم: تگ تیم مچ .................................................... برنده مسابقه:
جف هاردی و ایجی استایلز
» در این مسابقه مین اونت، فیس ها در مقابل بابی رود و جف جارت قرار گرفتند.
در پایان این بازی تماشایی، رود برای اجرای سوپلکس خود اقدام کرد که در حین اجرا، ایجی وی را رول آپ کرد!
» پس از پایان بازی، رود به استایلز حمله کرد و کلوسلاین سنگینی را روی وی اجرا کرد. سپس رود رینگ را ترک کرد که استایلز بلند شد و مجددا به او حمله کرد. درگیری این دو به رمپ آرنا کشیده شد و سپس هر دو به رینگ رسیدند اما رود با یک کیک، از رینگ فرار کرد. تماشاگران استایلز را به شدت تشویق کردند و در نهایت رود با بالا گرفتن تایتل خود در رمپ، باعث پایان ایمپکت رستلینگ این هفته شد!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 626
  • بازدید ماه : 2,057
  • بازدید سال : 7,633
  • بازدید کلی : 676,225