loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 25 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مسابقه اول: دالف زیگلر (C) در مقابل زک رایدر
این بازی بر سر کمربند قهرمانی ایالات متحده برگزار شد. پیش از آغاز بازی، ویکی گوئررو وارد آرنا شد و کریسمس را تبریک گفت و سپس زیگلر را معرفی کرد. بازی با شولدر بلاک زیگلر آغاز شد اما در ادامه رایدر مجددا کنترل بازی را در دست گرفت بروسکی بوت را به زیگلر زد و وی را کاور کرد اما ویکی پای زیگلر را روی طناب ها قرار داد و داور بازی نیز وی را از حضور در کنار رینگ بن کرد! سپس زیگلر یک دراپ کیک را اجرا کرد و در کرنر روی رایدر کار کرد که در یک صحنه وی برای اجرای حرکتی در کرنر رفت که رایدر با یک ضربه جلوگیری کرد و با اجرای راف رایدر برنده بازی شد! پس از پایان بازی رایدر پیش پدر خود که در جایگاه تماشاگران بود، رفت و با او به خوش حالی پرداخت!
برنده مسابقه و قهرمان جدید: زک رایدر

مسابقه دوم: ایر بوم (C) در مقابل اپیکو و پریمو
پیش از آغاز این بازی، در بک استیج کودی رودز به بوکرتی حمله کرد! این بازی بر سر کمربند قهرمانی تگ تیم برگزار شد و روزا مندز نیز در کنار رینگ حاضر بود. بورن و اپیکو کار را آغاز کردند که بورن یک اسنپ هاری کانرانا را اجرا کرد و در ادامه همراه با کینگستون یک دبل دراپ کیک را به اپیکو زدند. حالا یک بوم دراپ از کوفی روی پریمو زده شد و سپس اسپرینگ بورد کراس بادی را نیز اجرا کرد. در ادامه بورن با یک کیک، اپیکو را به بیرون پرتاب کرد و یک حرکت فلایر را نیز در بیرون رینگ روی وی اجرا کرد و در طرف دیگر کوفی با زدن یک ترابل این پارادیس موفق به پین فال شد.
برنده مسابقه و همچنان قهرمان: ایر بوم

مسابقه سوم: رندی اورتن در مقابل وید برت
نوع این بازی تیبلز مچ بود! بازی آغاز شد و اورتن در همان ابتدا به راحتی به برت حمله کرد اما برت یک اسلم سنگین را به وی زد. سپس برت یک بیگ بوت در کنار طناب ها به اورتن زد اما اورتن خودش را از افتادن روی میز حفظ کرد! برت یک میز را کنار رینگ آماده کرد و برای زدن ویستلند رفت که اورتن بدل کرد و در رینگ یک دی دی تی به او زد. سپس برت ساید واک اسلم را به اورتن زد و اورتن را روی میزی که در نزدیکی کرنر قرار داده بود، گذاشت و برای زدن یک حرکت فلایر از کرنر روی اورتن اقدام کرد که در حین اجرای این حرکت، اورتن ناگهان یک RKO تماشایی روی میز زد و برنده بازی شد.
برنده مسابقه: رندی اورتن

مسابقه چهارم: بث فینیکس (C) در مقابل کلی کلی
این بازی بر سر عنوان قهرمانی دیواس برگزار گردید. پیش از آغاز بازی تدی لانگ در بک استیج پروموی کوتاهی را با جک سواگر و سپس شیموس انجام داد که منجر به تعیین یک مسابقه بین این دو شد! در ابتدای بازی کلی یک سیلی به فینیکس زد و او را از رینگ با یک بدل به بیرون پرتاب کرد. در ادامه فینیکس کاملا بر بازی مسلط شد و یک لگ دراپ را به حریف زد. در نهایت کلی، گلم اسلم را تبدیل به رول آپ کرد ولی ناموفق بود اما یک فن سنگین را دریافت کرد و کارو شد.
برنده مسابقه و همچنان قهرمان: بث فینیکس

مسابقه پنجم: تریپل اچ در مقابل کوین نش
پیش از آغاز این بازی، موزیک بوکرتی زده شد و وی برای آغاز بازی خود آمد که رودز از پشت به او حمله کرد و این بازی در این ساعت برگزار نشد! در ادامه بازی دو دوست قدیمی آغاز شد و نش در ابتدای کار بسیار مسلط کار کرد و چندین ضربه به داخل شکم تریپل اچ زد. کار به جائی کشید که تریپل اچ و نش هر دو از نردبان بالا رفته بودند که تریپل اچ، پتک را دو بار بر سر نش کوبید و وی روی میزی که در کنار نردبان بود، پرتاب شد و شکست! تریپل اچ موفق به گرفتن پتک شد و سپس چندین ضربه پیاپی به نش وارد کرد. در نهایت یک پدگری را به او زد و نش که بی حال شده بود، حرکت دست خود را به حریف نشان داد اما هانتر حرکت ساک.ر را زد و ضربه پایانی پتک را به وی وارد کرد و برنده شد. پس از پایان بازی، نش با برانکارد به بیرون انتقال داده شد.
برنده مسابقه: تریپل اچ

مسابقه ششم: شیموس در مقابل جک سواگر
شیموس کار را با زدن یک کلوسلاین سنگین آغاز کرد و چند بادی شات را به سواگر زد. دو کلوسلاین دیگر در ادامه از شیموس زده شد وی پاور اسلم را روی حریف اجرا کرد. سپس سواگر با یک شولدر بلاک به بازی برگشت و موفق شد که انگل لاک را روی شیموس اجرا کند و به پای وی صدمه وارد کند اما شیموس موفق به رهایی از این سابمیشن شد و سواگر یک حرکت اشتباه را برای گرفتن پای شیموس انجام داد که سرانجام آن حرکت خوردن یک بروگ کیک بود!
برنده مسابقه: شیموس

مسابقه هفتم: مارک هنری (C) در مقابل بیگشو
این بازی بر سر کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان برگزار شد. در ابتدای بازی بیگشو، صندلی های کنار رینگ را به داخل رینگ ریخت که با خروج مارک هنری از رینگ همراه بود که بیگشو به دنبال وی رفت و چند ضربه با صندلی به او وارد کرد. در ادامه هنری حملات بیگشو را دفع کرد و با صندلی به پای وی حمله کرد وی بادی شات را به او زد. در نهایت در رینگ هنری برای زدن یک ضربه صندلی به بیگشو رفت که شو یک رایت هند به او زد و هنری را ناک اوت کرد و با کاور، برنده بازی شد.
برنده مسابقه و قهرمان جدید: بیگشو
» پس از پایان بازی، هنری به بیگشو حمله کرد و یک دی دی تی سنگین روی انبوهی از صندلی ها به بیگشو زد! تماشاگران دنیل برایان را صدا می کردند که در همین جا موزیک وی زده شد و او با یک داور به سرعت وارد رینگ شد. وی کیف مانی این د بنک خود را کش کرد و با کاور بیگشو، موفق به کسب تایتل قهرمانی شد. پس از این بیگشو بلند شد و به برایان به شکل معنی داری نگاه کرد و سپس رینگ را ترک نمود!
برنده مسابقه و قهرمان جدید: دنیل برایان

مسابقه هشتم: کودی رودز (C) در مقابل بوکرتی
این مسابقه بر سر کمربند قهرمانی بین قاره ای جهان برگزار شد. بوکر با زدن چند بیگ رایت هند به رودز کار را آغاز کرد و سپس یک اسکاپ اسلم را روی وی اجرا کرد. یک ساید کیک از بوکر زده شد اما رودز با یک فول نلوسن به بازی برگشت ولی مجددا ساید اسلم را از بوکر دریافت کرد. بوکر حرکات مخصوص خود را اجرا کرد اما در اجرای فینیشر های خود ناموفق بود و دو اسپرینگ بورد پیاپی را دریافت کرد و پین شد!
برنده مسابقه و همچنان قهرمان: کودی رودز

مسابقه نهم: سی ام پانک (C) در مقابل آلبرتو دلریو در مقابل د میز
این بازی بر کمربند قهرمانی WWE برگزار شد. بازی آغاز شد و پانک به هر دو استار حمله کرد اما دلریو و میز ترکیبی روی وی کار کردند و او را از بازی خارج کردند. یک دبل سوپلکس از میز و دلریو زده شد و هر دو برای برداشتن نردبان به بیرون رینگ رفتند که ریکاردو رودریگز حواس میز را پرت کرد و دلریو نیز از پشت به وی حمله کرد. سپس در ادامه دلریو یک کراس آرم بریکر سنگین را در بیرون رینگ روی میز اجرا کرد! در ادامه میز یک دستبند به دست پانک زد اما در بستن دست او ناموفق بود که در ادامه بازی موفق شد که دست وی را به میله گوشه رینگ ببندد! پانک با یک کیک، میز را سرنگون کرد و دلریو برای گرفتن تایتل بالا رفت که میز هم به وی اضافه شد اما پانک به سختی موفق شد که میله کنار رینگ را دربیاورد و به هر دو استار حمله کند. پانک با یک کیک سنگین، دلریو را به پایین پرتاب کرد و میز نیز پانک را پایین آورد که پانک یک GTS به او زد و موفق شد که مجددا بالا برود و تایتل را کسب کند. شوء نیز با خوش حالی پانک آف شد!
برنده مسابقه و همچنان قهرمان: سی ام پانک
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 522
  • بازدید ماه : 1,953
  • بازدید سال : 7,529
  • بازدید کلی : 676,121