loading...
The Persian Portable Of Wrestling
amin بازدید : 1947 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پروموی ابتدای شوء:
در ابتدا تم سانگ گیل کیم زده شد و او همراه با مدیسون راین وارد رینگ شد. راین درباره دشمنی خود و کیم با تارا و تسمچر صحبت کرد و گفت: به تعقیب آنها ادامه خواهم داد و چون هفته گذشته آنها اخراج نشدند، حالا باید آن دو از کمپانی اخراج شوند! در اینجا موزیک استینگ زده شد و جنرال منجر ایمپکت رستلینگ وارد رینگ شد. راین گفت: من می دانم که سر استینگ بسیار شلوغ است اما او قطعا برای انجام کاری به اینجا آمده است و میدانم که او بسیاری از کارهای مهم را انجام خواهد داد! استینگ پس از وقفه ای گفت: پیش از این نه اما حالا دیگر مثل قبل نیست! کارن قادر به ماندن در جمع ناک اوتس بود اما طبق یک قرارداد الزامی، او اخراج شد اما مدیسون آن قرارداد را ندارد! من قدرتی برای نگه داشتن مدیسون ندارم اما این قدرت را دارم که وی را همانند کارن اخراج کنم! استینگ در ادامه گفت: این قدرت را برای خواسته راین ندارم و امشب گیل کیم باید از تایتل خود در یک مسابقه دفاع کند! کیم، نام حریف خود را پرسید که در اینجا موزیک میکی جیمز زده شد و به استیج آمد. وی بوسه ای برای کیم فرستاد و این بخش در حالی که استینگ به راین خیره شده بود، به پایان رسید!

مسابقه اول:
تگ تیم مچ .................................................... برنده مسابقه: فورچن
» در این مسابقه آبیس و اسکات استینر در مقابل فورچن متشکل از کازاریان و ایجی استایلز قرار گرفتند.
» این مسابقه یکی از مسابقات یک چهارم نهایی برای نامبر وان کنتندر تایتل تگ تیم بود!
استینر بلک هول اسلم را از تگ تیم خود، آبیس دریافت کرد و کاز نیز موفق شد وی را پین کند.

مسابقه دوم: آنتونی نیسی در مقابل زیما یان ............................. برنده مسابقه:
زیما یان
» این مسابقه، بازی سوم برای نامبر وان کنتندر تایتل ایکس دیویژن برگزار شد که کسی که بیشترین برد در سه بازی را کسب کند، نامبر وان کنتندر این کمربند قهرمانی خواهد شد. بازی اول با برد یان و بازی دوم با برد نیسی همراه بود!
یان موفق شد که با اجرای فینیشر خود، تایتل شات در پی پی وی جنسیس با برد بازی بگیرد.

مسابقه سوم: داگلاس ویلیامز در مقابل گانر .............................. برنده مسابقه:
داگلاس ویلیامز
گانر داور را که در حال شمارش بود، با ضربه ای سرنگون کرد و بازی DQ شد!
» پس از پایان بازی، ریک فلیر از پشت به ویلیامز حمله کرد و چند کیک را به او زد و سپس گانر یک دی دی تی را روی وی اجرا کرد!

پروموی بابی رود:
در ادامه شوء موزیک بابی رود زده شد و قهرمان تایتل سنگین وزن تی ان ای وارد رینگ شد. رود گفت: در طول چند هفته گذشته بسیاری از مردم نظراتشان را به من گفتند که خانواده و دوستان من نیز جزء این عده بودند. در اینجا شعار "یو ساک" آرنا پر کرده است و رود میگوید: یکی از دوستان گفت: من خودخواه هستم اما باید بگویم که من رهبر نسل خودخواه هستم چرا که این عاملی در پرورستلینگ است و من قهرمان کمربند سنگین وزن هستم! در ادامه رود درباره یکی از دوستان 20 ساله خود در دبیرستان به نام "تراسی کلاسکی" صحبت کرد و سپس وی به رینگ آمد و ویدئویی درباره او و رود پخش شد. تراسی گفت: بابی خودخواه نیست اما در حال تبدیل شدن به آن است! من مطمئن نیستم که دوست این شخصیت هستم همان طوری که همسرش مطمئن نیست که شریک زندگی وی است! رود خندید و گفت: چیز اشتباهی بین من و تراسی وجود ندارد چون او در دبیرستان، نوکر من بود!! تنها دلیلی که من با او صحبت میکنم، این است که او همیشه همراه من بود! در ادامه رود همچنان به تحقیر و تمسخر تراسی ادامه داد تا اینکه به وی ناگهان حمله کرد و در همین بین موزیک جف هاردی زده شد و رود از رینگ فرار کرد!

مسابقه چهارم: تگ تیم مچ ................................................. برنده مسابقه:
ساموآ جو و مگنوس
» در این بازی او دی بی و اریک یانگ در مقابل ساموآ جو و مگنوس قرار گرفتند.
» این مسابقه یکی از مسابقات یک چهارم نهایی برای نامبر وان کنتندر تایتل تگ تیم بود!
در نهایت جو موفق شد که با اجرای یک ماسل باستر روی یانگ، تیم خود را برنده بازی کند.

مسابقه پنجم: کورت انگل در مقابل راب ون دام ............................ برنده مسابقه:
کورت انگل
انگل در حال اجرای سابمیشن انگل لاک بود که ناگهان جیمز استورم آمد و به انگل حمله کرد تا بازی DQ شود.
» پس از آن، استورم لست کال را روی وی اجرا کرد و با خنده، رینگ را ترک کرد!

مین اونت
مسابقه ششم: میکی جیمز در مقابل گیل کیم ........................... برنده مسابقه و همچنان قهرمان:
گیل کیم
» این بازی بر سر عنوان قهرمانی ناک اوتس کیم برگزار گردید!
در این بازی طولانی، کیم در اواخر بازی مصدوم شده بود و داوران در حال چک کردن وضعیت او بودند که ناگهان یک زنی که ماسک زده بود، وارد رینگ شد که به نظر میرسید مدیسون راین بود و راین دراپ سنگین را روی جیمز اجرا کرد و سپس به زیر رینگ رفت! کیم نیز با کاور موفق شد که همچنان تایتل خود را حفظ کند!
» شوء در حالی به پایان رسید که آن زن ماسک زده بیرون آمد و قطعا نیز مدیسون بود!


لینک دانلود( لینک مستقیم )..................................... حجم: 7.56 مگابایت | تعداد : 31 قطعه

لینک دانلود  لینک کمکی ........................................... حجم: 7.56 مگابایت | تعداد : 31 قطعه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 852
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 711
  • بازدید ماه : 2,142
  • بازدید سال : 7,718
  • بازدید کلی : 676,310